tisdag, juli 31, 2007

ungen min klår du aldrig

det är ju underhållning för fan och man tager
vad som bjuds och du drygar dig med fel person jag svär
minst tio personer sitter och småler, överseende och tänker SHIT
varför lade de ner Rederiet nu igen?
och en jävla horbock från upsala nya skittidning var tvungen att ringa på min ordinarie telefon och väcka mig
så att jag måste stiga upp och gå minst fyra steg och säga NEJ mycket klart och tydligt

(-- tips, väck mig inte om du inte:
1. har frukost på sängen
2. kysser mig på halsen
3. helt enkelt var tvungen att ringa och säga att du älskar mig --)

storebror kommer hit med sängbordet jag skulle fått i julas och elskan skriver ett mail klockan 04.14 och hon är sann och mín och skulle förresten aldrig,
jag tänkte vargsången det sista innan jag somnade --
så enkelt

och det är klart att den som ingenting har, som ingenting är
i sig själv,
kort sagt en sopa,
måste låtsas men jag har varit med i en sju år nu,
jag vet att en sopa bara kan låtsas sopor och tänk på klimathotet för fan

sopsortera!



(till elskan, för att jag aldrig behöver låtsas)

Inga kommentarer: